Reklam Geyikleri

* * * * İçinde reklam, reklamcı geçen gevişler için uçsuz bucaksız otlaklarr !! * * * *

Yazar, art dir., müştem, stratejici, medyacı, araştırmacı, patron, müşteri... herkese açık. Katılmak isteyen arkadaşlar, lütfen, nerede ve hangi konumda çalıştıkları bilgisini reklamgeyikleri [a] gmail.com adresine bir e-posta ile ativersin.

Cuma, Eylül 08, 2006

Önemli bir sorum var.

Sevgili Arkadaşlar.
Özellikle Müşteri Temsilcisi olarak (ve diğer alanlarda) çalışan kardeşler.

Sizleri sırf öyle başladığımız ve öyle bir misyon tanımladığımız için, adı üzerinde, Reklam Yazarlarının Ortak Defteri'ne çağıramadık, biliyorsunuz.

Sonra, oradakinden daha geniş kapsamlı, daha belki az ağır (!) görüşlerimizi paylaşacağımız, daha sektör genelinde katılımlı bir yer olsun diye bu blogu başlattık. (Yanlış anlaşılmasın, Reklam Yazarlarından başkası geyik yapar, geyik yazar diye düşünmedik, asla !)

Ancak, düşünüyorum, acele mi ettik adını Reklam Geyikleri koymakla ??

Çünkü hiç de geyik filan yapmıyoruz, yapmıyorsunuz, ciddi ciddi yazıyorsunuz. Çok hoş.

Acaba diyorum, soruyorum, bu blogun adını başka türlü koymayı ister misiniz ?
(Gerekirse Reklam Geyiklerini bir kez daha ayırır gerçekten geyiklerde kullanırız.)

Ne dersiniz ?

9 Comments:

At 10:25 ÖÖ, Blogger Vahide Tandelen said...

Herkesin derdini dökmeye, fikrini paylaşmaya, sesini duyurmaya ihtiyacı var demek ki... Bizim Ortak Defter'imiz var ya, oraya yazacak ciddiyette olmadığını düşündüklerimizi buraya yazarız dedik. Ancak herkesin Ortak Defter'i yok. Reklamcının Günlüğü gibi bir şeye mi çevirsek acaba? Hadi isim önerilerimizi sunalım. Burası bizim çöplüğümüz. :)

 
At 12:14 ÖS, Blogger Meltem Yüksel said...

Reklamcının Günlüğü güzelmiş.
Eğer hoşunuza giderse " Reklama Dair", "Reklam Sepeti", "Yazıda Reklam" ve "Hepbirlikte" de benim önerilerim olsun :)
(Çok oldu sanırım ama güç olmasın yeter ki...)

 
At 12:43 ÖS, Blogger Haluk Mesci said...

Reklamcının Günlüğü bence de gayet güzel tanımlıyor blogu... Biraz daha bekleyelim, insanlardan neler gelecek hep beraber bakalım isterseniz.

 
At 3:34 ÖS, Blogger Çağlar Uzunca said...

Blogun ismini değiştirerek farklı bir yola gireceğimizi düşünüyorum. Reklam Geyikleri'ni, geyik reklamcıların takılacakları, dibine kadar saçmalayıp eğlenecekleri bir yer olarak hayal etmiştim. Bu nedenle yeni bir yola gitme taraftarı değilim. En azından Reklam Geyikleri bunun bunun için kapanmamalı. Ayrıca Reklam Geyikleri'nin açılmasının aceleci bir davranış olduğunu da düşünmüyorum. Tıpkı Ortakdefter'de olduğu gibi zamanla daha çok insanın katılımıyla daha GEYİK bir site olacağına inanıyorum. Yine de eğer Reklam Geyikleri kapanıp yeni bir kulvar açılacaksa, benim de bir isim önerim olsun bari "Reklam Cemiyeti" :))

 
At 5:32 ÖS, Blogger Erhan Başaran said...

Sanki, önce blogun amacının ne olduğuna karar vermek gerekiyor. Reklam sektöründe çalışan her insana açık bir blog ile fikir alışverişi yapmak ise, isim değişebilir.

Reklam sektöründe çalışan insanların, ajanslarda başlarına gelen saçma olaylar paylaşılacaksa isim doğru bence.

"Bu tip saçmalıkları sadece ben yaşamıyormuşum." demek için reklam geyiği doğru isim sanki.

Benim terciim ise şudur: Reklamcının günlüğü, reklamcı ahalisi gibi genel bir isim kullanırsak, canımız istediğinde geyik yapar, canımız istediğinde tartışabiliriz.

Reklam Geyikleri isminin, paylaşımı sınırlandırdığını düşünüyorum.

 
At 6:07 ÖS, Blogger Meltem Günyüzlü said...

Burası "Reklam Geyikleri" olarak kalsın ve sadece geyik yapalım. (madem ihtiyaç var ve açmış bulunduk) Ciddi konular için ise gerekiyorsa Ortak Defter'in muadili, tüm reklamcıları kapsayan yeni bir bog açalım derim?

 
At 6:15 ÖS, Blogger Haluk Mesci said...

'Burası kalsın, geyikleri buraya yazalım; ama Reklamcının Günlüğü gibi bir yer daha olsun, oraya da yazalım çünkü paylaşıma ihtiyaç var' görüşünde beni kaygılandıran bir tek şey var, dürüstçe söyleyeyim :

Az sayıda blog varken bile yazanların sayısı ve yazma sıklıkları düşük ! Kağan İşmen gibi bazılarımız 'bana tek yer yeter, ben zaten e-posta ve web gezme trafiğimi düşürmeye çalışıyorum' diyor...

Blog açması kolay. Ama kim yaşatacak ???

Görüşleri alalım...

 
At 10:54 ÖÖ, Blogger Erhan Başaran said...

Reklam Geyiğini Koruma ve Yaşatma Kurulu (ya da her olacaksa isim)

Ortak defterin eski yazılarını okudum. Defter ilk açıldığında herkes kimsenin yazmamasından şikayetçiymiş. Hatta bir ara kapatılması bile söz konusu olmuş. Ben zamanla reklamcı arkadaşların bu bloga alışacaklarını ve sürekli yazacaklarını düşünüyorum.

Belki kendi ayakları üzerinde yürümesi için biraz süreye ihtiyacı vardır.

 
At 1:03 ÖS, Blogger Oben Karaçorlu said...

Geyik yapmak için bu blog kalsın ve "Reklamcının Günlüğü" adı altında sektörün her alanında görev alanları kucaklayan yeni bir blog açılsın, derim.

Her iki blogun yaşatılması için gereken ilginin gösterileceği kanaatindeyim.

Sevgiler.

 

Yorum Gönder

<< Home