Reklam Geyikleri

* * * * İçinde reklam, reklamcı geçen gevişler için uçsuz bucaksız otlaklarr !! * * * *

Yazar, art dir., müştem, stratejici, medyacı, araştırmacı, patron, müşteri... herkese açık. Katılmak isteyen arkadaşlar, lütfen, nerede ve hangi konumda çalıştıkları bilgisini reklamgeyikleri [a] gmail.com adresine bir e-posta ile ativersin.

Pazartesi, Eylül 04, 2006

Nasıl?

Gibi...

- Abi dün bi reklam izledim, acayip sevdim? İzledin mi, hani kurabiyeli olan...
- İzledim ben onu, hatta ben çekimlerine bile gittim olm,
oynayan çocuğu beyendimm filmde en çok, ama kız bana biraz donuk geldi,
- Bu işi falanca acanz, filanca yerden çalmış diye duydum
ama bi yandan da bunu bööle gözgöre göre yapması bile başarı bence
- Ya tamam da çalsa nolcak ki, biz biliyoruz tüketici bilmiyor ki, diğmi?
- Evet evet haklısın, zaten ne yapsak kabul durumda halk,
film yaptın mı TV'de döndün mü marka oluyorsun yani,
dün sinemaya gittim ya, filmde bir filmiçi reklam vardı, aklın durur yani,
böle de göze sokulmaz ya anlatamam, bizde olsa var ya...
- Nereye oluyo nereyee... Nerde bizde o kadar cesur müşteriler,
- Diğmi hakketen ya, yok ki bizde öylesi...
- Olsa nası uçarız da işte yok...
- Bak kırmızının 3. cildi çıktı aldın mı, ya sinir oldum,
bizim düşündüğümüz bi sürü iş var başka acanslar yapmış
- Kesin sizden duymuşlardır, yani sizden birilerinden,
bilmiyor muyuz neler oluyor sektörde, herkes birbirinin kuyusunu kazıyor.
- Ya bilmiyorum ama canım sıkılıyor yani bu duruma, kimseye güvenemez olduk bu aralar,
konkur haberleri bile sadece biz biliyoruz diyorken hemen her yere yetişiveriyor.
- Bu konkurları da bir düzene sokamadılar yani daha,
- Bizde şimdi yeni bi sanat yönetmeni var, büyük umutlarla transfer ettik, kesin tanıyosundur,
hani şu meşhur bıdıbıdı kampanyasını yapan kişi, var ya çok meşhur iş.
- Aman ne meşhur, biliyoruz nerelerden çaldıklarını söyletme şimdi,
- Ya her neyse...
- Ne o ya hemen ekip arkadaşını korumaya mi başladın?
- Yok be ne alakası var, ben bi kere dürüst reklamdan yanayım,
çaldıysa söylerim suratına da,
- Eee.. neyse,
- Ne diyodum, işte bu sanat yönetmeninin acayip çevresi var,
bir sürü konkur haberi aldık bir haftada,
- Kimler onlar...
- Söyleyememm..
- Aman söylemezsen söyleme be, ben öğrenmesini bilirim ki,
bak bu arada dandik bi müşteri bulduk,
ona bi iş yapıcaz parası bizdenlerden, ingilterede yarışmaya katılıcaz, bakalım...
- İş ne? Daha önec gördük mü?
- Tabi ya, 92 senesinin archive'inin 3. sayısında var,
fashion bölümünde, mantık onunla aynı, sadece bu food kategorisinde sunulucak.
- E süpermiş, kim bilicek ki zaten di mi..
- Aynen yani...

..........................
............................
.......................
...................
..............
..........
......
...
..
.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home