Reklam Geyikleri

* * * * İçinde reklam, reklamcı geçen gevişler için uçsuz bucaksız otlaklarr !! * * * *

Yazar, art dir., müştem, stratejici, medyacı, araştırmacı, patron, müşteri... herkese açık. Katılmak isteyen arkadaşlar, lütfen, nerede ve hangi konumda çalıştıkları bilgisini reklamgeyikleri [a] gmail.com adresine bir e-posta ile ativersin.

Perşembe, Eylül 14, 2006

Madem kimse bira....

Belki de çoğumuz biliyordur, ama bu sektör fıkrasını anlatmadan geçemeyeceğim. Yeri reklam geyikleri dahi olmayabilir. Fıkra diye buraya yazayım dedim, aklımda kaldığı kadarıyla.

Uluslararası Bira Üreticileri konferansı Almanya'nın Köln kentinde yapılmaktadır. Uzun süren bir günün ardından, katılımcılar yorgunluklarını atmak için konferansın yapıldığı otelin barına inerler. Carlsberg, Budwiser ve Efes Pilsen'in CEO'ları aynı masada buluşurlar.

Garson şiparişleri almak için gelir.

Carlsberg'in CEO'su elini masaya vurarak " Bana bi Carlsberg" der. Hemen arkasından Budwiser'in CEO'su aynı hareketi tekrarlayarak " Bana bi Budwiser" der. Sipariş verme sırası Efes Pilsen'in CEO'suna gelmiştir. Garsona döner ve " Bana bi Coca-Cola" der. Masada bir sessizlik olur. Carlsberg ve Budwiser'ın CEO'ları gözleri fal taşı gibi açılmış bir halde Efes Pilsen'in CEO'suna bakmaktadırlar.

Efes Pilsen'in CEO'su sessizliği bozar " Madem kimse bira içmiyor, ben de size katılayım dedim."

3 Comments:

At 1:11 ÖÖ, Blogger Erçin Sadıkoğlu said...

Ya sabrım yetse de bir işe kalkışsam,
fıkraların versiyonları diye. Kim bilir aynı fıkraları bazı elementleri değişmiş halde kaç defa yakalıyoruz. Kim bilir?
Mesela bunun kaç bin tanesi var yani artık sayamıyorum.
Ama bir yandan da hala çok etkileyici ya! :)

Yine okudum, yine "vayy beee" dedim, mis :))

 
At 11:15 ÖÖ, Blogger Vahide Tandelen said...

Bir de şehir efsaneleri var Erçin. Çoğu insanın kendi yaşamış gibi anlattığı. Onları da derlemek lazım.

 
At 3:56 ÖS, Blogger Erçin Sadıkoğlu said...

Evet, hep şöyle başlar ya:
"Bizim bir arkadaş bir gün dolmuşta gidiyormuş.."

Şehir Efsaneleri isminde bir kitabım vardı, Parantez Yayınevi'nden çıkmış, yazarı da Ersan Özer.
Çok da güzel kategorilere ayırmış yazar ama eh işte, geyik yani sonuçta :)

 

Yorum Gönder

<< Home