Reklam Geyikleri

* * * * İçinde reklam, reklamcı geçen gevişler için uçsuz bucaksız otlaklarr !! * * * *

Yazar, art dir., müştem, stratejici, medyacı, araştırmacı, patron, müşteri... herkese açık. Katılmak isteyen arkadaşlar, lütfen, nerede ve hangi konumda çalıştıkları bilgisini reklamgeyikleri [a] gmail.com adresine bir e-posta ile ativersin.

Çarşamba, Ekim 18, 2006

Reklam arkadaş geyiğine meze olduğunda

-Reklamcılar geyik adamlardır ve de kadınlardır (cinsiyet ayrımcılığı yapmıyorum gelmeyin üstüme:)))
-Haklısın, geyik olmadan reklamcı olunmaz.
-Olunmaz mı? Olunur, evet evet olunur. Olunmaz mı yoksa., olunur, olunmaz… aaahhh ben bir garip oldum şimdi,.
-Peki geyikler, reklamcı olur mu?
-Neden olmasın canım, reklamcılar geyik oluyor ya...
-Arkadaşlar tamam geyik yaparız ama ciddi ciddi iş yapıyoruz bizler de
-Evet evet deli gibi çalıştığımız çok olur sanılanın aksine
-Amaaann ne ciddiyeti canım siz de, gevezelik edip para kazanıyorsunuz. Ben topunuzdan daha geyiğim aslında (bütün eski sevgililerim beni boynuzlamıştı zamanında)
-Abi Avrupa’da çok iyi yapıyor. Bizimkilerde işşş yoookk
-Evet evet geçen sene ben de Amerika’daydım. Onlar da bi’acayip yapıyor. Nasıl denir, heeaaa heaamm nasıl denir yahu?
-Yaratıcı?
-Heah işte ondan.
-Kolay abi işiniz sizin çok kolay…
-Yahuu kıçımızdan ter damlıyor bizim
-Ne teri abi? Televizyonda çıkan o reklamlardan çok daha iyisini yaparım ben hem de hiç terlemeden ıhıhıhıh

Olay bu noktaya geldikten sonra ortamın bir an önce terk eylenmesi farz olur :))

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home